| Bukan Sharifah Aini Tetapi Norbaini |
BUKAN SHARIFAH AINI TETAPI NORBAINI
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



cONTESt ...5 things that i like about india
Ahad, 15 Januari 2012 • 1:53 PG • 1 comments
Namaste ...


Niat dan Naluri mengajak saya untuk memasuki contest Kak Mahira
Hadiah menarik kut... however cantik plus cute semua souvenirs tu :)
Nak join ?? jom ramai2x kembara sini ^.^
setiap pertandingan ada syaratnyer..
antara syaratnye... >>




  1. Write ONE entry in your blog regarding this contest.. And please include a list of FIVE things that you like about India.. Anything that you can think of, like the food, places, etc.. Use your creativity! ;)
  2. In your entry, make sure you add a LINK to this blog (http://sayanerd.blogspot.com/)
  3. And PASTE the link of your entry in the comments area,.
  4. Oh, don't forget to include you email! So, I will be able to inform you if you are one of the winners :)

                                                   SO ,
                                                  .
                                                  . 
                                                  .
                                                  .

                                                   5 Things I like About INDIA 
1 . Saya suka SEJARAH..?? (ye ke??) aikk?? apa kena mengena sejarah dengan India?? Jangan
cakap macam tu .. India ni penuh dengan Bebayang Sejarah beb! (amboii..) . Nak baini list kan??
x payah la.. kasi satu cukup la , takut Kak Mahira boring baca pulak (hihihi) ok .. ok salah satu yang menjadi tumpuan Baini , KING ASOKA . Pernah tengok citer ASOKA? (2001 filem) ala... yang Shahrukh Khan dengan Kareena Kapoor berlakon tu..(amboi cepat tangkap bila sebut Shahrukh Khan ) King Asoka ni conquer Kalinga => dari mana kita dapat istilah  ' Keling ' nihh. King of King ini pemimpin yang adil dan tobat setelah melihat banyak pembunuhan dalam peperangan.


2 . Yang kedua , aduhh! tak boleh dinafikan .. wa suka itu punya masak' Kari ikan ' ..manyak sedap! Perhh
masakan india semua sedap kan?? tapi yang paling sedap bagi citarasa Baini , mestilah Kari Ikan yang kaw kaw nyer! bisa keroncong perut nih..! air liur pun dah meleleh ( mak!!!! malam nih masak kari ikan boleh??)hihi

3 . Cinta ku tidak setanding Maharaja Shan Jahan yang  membina Taj Mahal ...wa salute arkitek (USTAZ AHMAD LAUHARI)yang bina tu beb! memang cantik bangunan tu...dah la payah payah bina untuk Maharaja Shan Khan lepastu kena pancung..memang menjadi sejarah hingga sekarang! Walaupun sekarang masih belum cukup kos tambang nak pergi sana...dapat tengok dalam google pon jadilah! hihi
4 . Tarian yang penuh seni...fuhh dah la penuh seni , setiap tarian penuh makna pulak tu ..korang ingat senang ker nak belajar?? nampak jer senang rasanya susah kot (hamboi!! cakap macam dah ada pengalaman) ta..ta...ta..ta..ta..(ikut irama hihi)


5 . Asal sebut inai apa imagine korang?? kawin kan?..asal inai dari India(budak tadika pon tahu) . inai penuh dengan karya seni.. susah beb nak buat. kena ada kepakaran.. cantik pon cantik... sebab tu orang melayu tiru dalam perkahwinan(Aikk?? dengar cam perli jer ayat tiru tu) hihi 


                           DONE! assalammualaikum dan selamat beramah mesra ^^





Thanks For Reading !


PASTFUTURE
PRINCESS
Hai. Me Baini, 3/5/1996 , love with art , love singing , love movie and lastly I LOVE U (huhu)~

WeChat here

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Owner blog:NORBAINI
Best view:Miss Google