| Bukan Sharifah Aini Tetapi Norbaini |
BUKAN SHARIFAH AINI TETAPI NORBAINI
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



Aku Budak Matrik Teknikal
Khamis, 26 Februari 2015 • 12:23 PG • 0 comments

Macam dibuai mimpi tetapi benda dah berlaku
aku masuk matrik? WHAT berani nya!
risiko kau (dengar bunyi hingar sana sini sana situ)
-mengutuk pengalaman ngeri setahun matrik-

LIKE, SERIOUSLY???

shut up ur mouth 
nope nope nope(sambil tangan telunjuk hayun kiri kanan)
pengalaman aku yang dah habis semester satu
nak aku cerita?

ok start here k
tipu kalau korang yang masuk matrik tak pernah menangis even
sekali..
sebab stress ngan chapter yang bermain sana sini
just imagine dalam berapa bulan 
U MUST CONQUER 
semua bab
or..
NGANGA jaa jawab PSPM k

so my conclusion
MATRIK JUST FOR TOUGH nya orang
tak tipu (angguk-angguk)
tapi,, jangan takut benda boleh deal
actually~ matrik ni BEST laa weyy
terutama Matrik Teknikal
kalau matrik induk.. (geleng-geleng) aku tak tahu
sebab matrik aku memang enjoy laa
dengan pengarah yang Superb best sempoi





Thanks For Reading !


PASTFUTURE
PRINCESS
Hai. Me Baini, 3/5/1996 , love with art , love singing , love movie and lastly I LOVE U (huhu)~

WeChat here

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Owner blog:NORBAINI
Best view:Miss Google